GOD JUL !!! :D

God Jul på er allihopa !!

Hoppas alla kommer att få en riktigt mysig och bra jul idag ^.^
Jag vet redan att jag kommer att få det :*
Syster-Yster & Peter kommer hit senare för att äta julmiddag osv, efter mamma har slutat jobbat.
Blir inte så många paket i år...varför?...jag önskade mig pengar och får det istället :*
Så det kommer att bli shopping spree under mellandagarna =^.^=
Funderar på att dra med Wookie till Sthlm så man kan släppa loss där xD

Fick min första julklapp inatt av mamma, precis när klockan slog midnatt (lol)
Det var ett par ursnygga overknee strumpor och UNDERBARA ben värmare <3
Jag älskar dom, ska har på mig det idag :D

Och jag bryter inte traditionen heller, jag är sjuk.
Jag är alltid sjuk eller väldigt krasslig på julafton o.o
A bit annoying, really. haha

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0