[Inlägg 1] Hej ^^

Okej, mitt första inlägg på min nya blogg :) Och denna blogg ska jag hålla aktiv, har gått lite funk med dom andra, haha.
Mitt liv är inte särskilt intressant vid vissa tillfället så därför kommer det stå om en massa andra saker också. Tankar, åsikter, idolerna, filmer osv.

Mitt namn är Linda men de flesta kallar mig Layla eller Kitten. Jag är 20 år och bor i lilla hålan Nyköping. Största intresset har alltid vart och kommer alltid att vara djur, har 3 gerbiler, 2 lovebirds och 1 undulat för tillfället.
På fritiden så spenderar jag mycket tid vid datorn, håller på mycket med photoshop och skriver även en massa. Plus att de flesta av mina vänner bor utomlands så det är bra sätt att hålla kontakten. Videosamtal osv är ett bra och kul sätt att hålla kontakten ^^
När jag inte sitter klistrad framför skärmen så umgås jag med mina vänner, springer runt med kameran som en tok och kollar på film/serier.

Jag älskar att träffa nya människor så var inte rädd för att kontakta mig om du känner för att du vill prata och så :)
Bilddagboken
Helgon.net: SiriusBitch
deviantART
Vampirefreaks
Myspace
De ställerna jag är som mest aktiv ^_^

Förhoppningsvis så är mina framtid lite intressanta så att folk faktiskt läser dom och att jag på så sätt kan träffa nya människor att samtala med.

Ha det bra !!
// Kitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0