[Inlägg 12] Japansk Mat och Tecknad Film

image16Fy fan vad gott det var med japanskt :'D Åt Kyckling Teriyaki, alltid mums mums det <3
Sen så tittade man på Familjen Robinson, tecknade filmer rocks my world xD Gud vad rolig den va haha. Dinosaurien var bedårande xD

Nu ska jag surfa runt lite, kanske rollspela och göra ett par saker i photoshop. Sen blir det att drömma bort sig ifrån alla hemskheter i livet just nu. Sova är en underbar flykt ifrån grymheten av livet, don't you think ? ^^

Jag saknar min Gilly så jävla mycket >.< Jag är överlycklig att hon trivs så bra som hon gör i Frankrike, självklart men she's my baby <3 Och jag saknar henne :( Ska nog sluta skriva om det nu...tårarna börjar rinna snart igen =/ Nu kom Amara online, rollspels dags ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0