[Inlägg 17] Collectormania 13

image24Okej. Först och främst för er som inte vet vad Collectormania är;
En Sci-fi/film/serie mässa i England, Milton Keynes som är 2 gånger per år med en massa goa gäster ^^
Var på så sätt jag fick chansen att träffa min största idol James Marsters :D

Dom har äntligen uppdaterat sin hemsida inför nr 13 !!!!!!! :* Jag ser redan en jag vill träffa, nämligen Michael Rosenbaum (Lex i serien Smallville) Klicka för mer info

Som sagt har jag vart på en av dom, jag var på Collectormania 11 i maj i år. Det var en underbar upplevelse kan jag säga er, MYCKET bättre än de svenska små sakerna som äger rum genom ett år ^.^

Fotot är ifrån fotosession jag fick ha med James Marsters. Han är mest känd som Spike ifrån serien Buffy the vampire Slayer. Sprang även in i ett par antal andra som äger en stor plats i idol landet, haha.

Själv så var jag i England i fem dagar, bodde i London och tog tåg till Milton Keynes. Älskade allt med det, England är underbart och jag stortrivdes där som en fisk i vatten :D Ska tillbaka nästa år men dock inte på collectormania utan då ska jag på London Film & Comic Con som tar plats i Earl's Court (London). Är ett tag kvar men krävs ett par månader att planera och få ihop pengar ;) För som alla säger är sant; England är fan inte billigt att vara i xD

Nu är det bara att vänta på att deras foton ifrån Collectormania 11 kommer upp, dom är väldigt sega med den delen, tyvärr ._. Ska bli kul och se om man syns eller inte med tanke på att jag sprang lite över allt, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0