[Inlägg 2] Sömnlös

Jag hatar att inte kunna sova ._. Jag har vänt alldeles för mycket på dygnet för mitt egna bästa. Men, har i varje fall något att göra med tanke på att Amara är online så vi rollspelar som bara den just nu ^^ Vi har hållt på i snart 2 år med att rollspela och det blir bara bättre och bättre ;P

Har vart hos syster-yster idag eller jag med tanke på klockan så är det nu igår, haha ^^ Hon har fyllt 25 år nu, tiden går snabbt. Jag kan knappt fatta att jag är nu mera 20 o.O Livet är en konstig sak ;)

Imorgon ska jag mest spendera dagen med att julpynta mitt rum :* Ska även käka lunch med syster vid 12 så det ska bli mysigt =^.^=

Men ska återgå till rollspelandet nu, vi får se när jag lyckas bli trött. Kan bli en helnatt återigen. Med andra ord 1-2 dygn utan sömn, vilket suger ganska hårt för man mår fan inte bra 3:de dagen ;_;

// Kitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0