[Inlägg 4] Bästa Julklappen !!

Fick min julklapp av Wookie idag...Jag grät av lycka xD
Jag är ett väldigt stort Harry Potter fan och har varit det i väldigt många år så därför jag gjorde det haha.
My pride, my love, my precious darling.
Lord Voldemorts trollstav, en EXAKT och ÄKTA kopia :*
Den slår mina Buffy the vampire Slayer saker, vilket säger väldigt mycket ;D
image3
Sassy Tails collections, Slytherin style :) Hår saker, en tofs, en scart och en annan tofs man även kan använda som armband. Jag avgudar dom, SÅ JÄKLA UNDERBARA !!!
image5

Lägger upp bilder imorgon eftersom nog en del här inte tror på mig, lol. Vilket inte är särskilt konstigt med tanke på att väldigt många ljuger över nätet, patetiska jävlar. Och folk kan säga att jag inte har något liv? haha

Kommentarer
Postat av: johanna

god natt på dig :)
är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det.
så du vet är det helt gratis. har du frågor så
kan du ställa de till mig :)


här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

2007-12-13 @ 02:55:58
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Charming man

Brukar du skänka pengar till välgörenhet?

2007-12-13 @ 02:57:19
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0