[Inlägg 8] Heroes

Okay, så jag har dragit mig igenom säsong 1 av Heroes (håller på med säsong 2 nu). I know, jag är lite efter men nu är jag fast haha. Jag älskar det, allt med det. Serien är helt enkelt underbar. Favoriterna är Sylar, Peter & Claire. Underbara karaktärer allihop ^.^

Har gjort 3 saker än så länge inom photoshop relaterat till serien så tänkte slänga upp dom här =^.^=
(Klicka för bättre sikt. Verklig storlek på dom är 800x600 dock..)


Just nu gör jag inte så mycket, sitter fortfarande och trixar lite i photoshop :) Funderar på att ta något mer avsnitt av Heroes innan mitt första sovförsök. Hoppas på att kunna somna tidigare än vad jag har gjort senaste tiden, pallar inte att vara trött hela tiden om dagarna. Jag hatar sömnproblem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0