[Om mig] Familjen

image12

Så klart jag har en familj :) Jag har en utökad familj jag har skaffat mig men min riktiga familj är mitt blod ^^

Pappa är en av mina hjältar, han finns alltid där och peppar mig när det gäller...allt o.O Många kan se det som att han är "elak" men han peppar verkligen på så att jag klarar av saker och ting ^^ Jag älskar att åka ut och åka med honom, kolla på bilar osv. Underbart avslappnande. Vi har dock inte alltid varit särskilt nära, vi pratade inte särskilt ofta förr men nu kan jag prata om det mesta med honom vilket är otroligt skönt.

Mamma är min solstråle. Så mycket som hon har hjälpt mig genom åren <3 Hade det inte varit för hennes styrka hade jag gett upp för länge sen. Mitt liv har inte varit det roligaste om man säger så men hon hjälpte mig att hålla mig kvar på jorden, jag älskar att sitta hemma och prata, skratta arslet av sig men henne.

Syster-Yster...JAG ÄLSKAR DIG !! :D Hon är mitt liv, mitt hjärta ! Hon är mitt allt <3 Hon finns alltid där no matter what, hon gör i princip allt för mig och hon har vart till större hjälp än till och med mamma. När det var som värst så fortsatte jag kämpa för henne, jag levde för henne. Jag älskar henne mer än någon annan på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0