[Om Mig] Just little me

Okej, dags för en liten sammanfattning om mig...ego som man är haha.
Nejdå, kan bli lite lättare att förstå vissa inlägg osv bara och så kan jag inte sova.


image41Jag kom till denna värld år 1987, Fredagen den 13:de november. Med andra ord så är jag 20 år (för er som är lata och inte vill räkna.) Jag föddes i Nyköping och bor fortfarande där med mamma och pappa i en lägenhet på 120 kvm. Förutom föräldrarna så delas lägenheten med husdjuren. 3 gerbiler, 2 lovebirds och 1 undulat, alla står mig nära och har hjälpt mig genom svåra tiden. Husdjur som föräldrar. Har även en stora syster som bor i stan med sin sambo Peter, jag är överlycklig att ha båda i mitt liv. Familjen, djur och vännerna  är det viktigaste jag har i mitt liv, får mig att överleva även de stunder jag endast vill tyna bort och dö.

Jag har inte alltid varit en glad, hyper och knäpp person. Mitt förlutna är...komplicerat och är en  mix av dumheter, depration och mycket död, svek plus annat som gjorde saker och ting värre. Men jag tog mig igenom det, äter inte ens medecin längre. Åt det i 3 år, det hjälpte men behövs inte längre. Jag älskar mitt liv, hatar mitt förflutna och jag ser fram emot framtiden med spänning i luften.
Jag är jäkligt envis så har jag sagt att jag ska göra något så gör jag det. Framtiden kommer att bli ett äventyr ^.^

När jag får intresse för något så kan det verka som en sjuk besatthet för dom som inte känner mig. Men jag är bara allmänt nyfiken av mig, måste veta så mycket det går och så fort som möjligt. Kan vara allt ifrån mytologi till en TV serie.
Kan säga redan nu att "Nej, det är inte min riktiga hårfärg." för min riktiga hårfärg har inte varit framme på väldigt många år. Jag gillar den inte men jag älskar rött...så därför är mitt hår för det mesta i en röd nyans. Även om det bara är slingor ;) Systra min är hårfrisör så hon klipper & färgar mitt hår, lär mig att fixa och trixa med det.

När det gäller så kallad "klädstil" så har jag ingen. Jag kan gå ifrån goth till helt rosa ursöta kläder på en dag. Jag klär mig i vad jag vill, när jag vill. Bryr mig inte om vad folk tycker om mig. Det finns inte en chans att alla på denna jord gillar en. Man kan tycka att någon är underbar medans personer brevid dig inte tål den personen. Så varför kämpa när man redan har folk som älskar dig för den du är? Tänk på det när du mår dåligt över att inte passa in.

Pluggar just nu upp mina betyg inför utlandstudier. Står mellan Australien & England, lutar mer och mer åt England. Jag stortrivs i England, älskar det, jag känner mig som hemma där. Så ja...jag ÄLSKAR England xD.

Håller på väldigt mycket i photoshop, jag fotograferar, sjunger & dansar och skriver. Så man kan säga att jag är något kreativ...Allt ger mitt liv en liten mening, get mig något eget att göra. För allas stil inom dessa områden är unikt.

Men jag ska inte babbla på mer nu, för ni läser nog inte allt ändå haha. I don't blame you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0