Usch ._.

Det är pappertussar över allt runt omkring mig xD
Japp, sjuk fortfarande och det har blivit värre ._.
Jag varvar mellan att hosta och snyta sönder näsan just nu medans jag sitter vid datorn o.0
Har kollat på Gilmore Girls men går nu vidare till en annan favorit serie; Angel ^.^
Pappa kommer hem snart med mina halstabletter och ciggaretter, thank god :O

Händer inte så mycket idag med andra ord.
Gå runt i pyjamas och titta på stuff tills jag kan lägga mig för natten.

Nyår är imorgon...jippi ._.
Jag ska inte göra något, kanske sitta själv (HELT själv) hemma tills jag går och lägger mig.
Men I don't mind, så mycket. Jag kunde ha dragit iväg till sthml och festat in det nya året med Linus innan han åker tillbaka till England.
Saken är den att min närmaste vän är gravid och lill tösen är räknad i början av januari. Så jag håller mig hemma eftersom jag ska vara med under födeslen ^.^
Med andra ord, jag prioterar det (duh, haha)
Jag älskar min Kitti, hon är en av de viktigaste personerna någonsin som finns/funnits i mitt liv <3
image56
Förra Nyår, jag och Kitti...inte nyktra lol ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0