Aww :)

Vill tacka två töser som tyckte min blogg va snygg ^.^
Tack <3

Sitter ute i Laxne och har precis sett klar på film.
Vi såg Behind the Mask till maten (vi åt Chili con Carne, yum yum).
Den va jäkligt rolig haha, kanske inte värd att se men Robert Englund var ju med :)

Sen efter lite UT lirande så tittade vi på en skräckfilm.
Dead Silence...usch ._.
Handlade om buktalar dockor osv.
jag har världens forbi mot buktalardockor, vanliga dockor...you get the point.
Tror jag skrek runt 3 gånger rakt ut HAHA.
jag blir i princip aldrig rädd av skräckfilmer men när jag väl blir det är det inte att leka med haha.

Nu ska jag surfa lite sedan är det sängdags, börjar bli jäkligt trött <.<

Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0