Chuu

Nu har syster-yster och Peter åkt hem, dom kom hit och åt middag ^.^
det var trevligt :D
Ska antagligen dit på lördag efter syster har slutat jobbat, vilket betyder massa myspys med Lillan :* <3

Sitter och trixar och fixar med HTML, CSS och photoshop för fullt, ska dock ta en välbehövlig paus efter det här haha.
Håller på att fixa min layout till Vampirefreaks, vet inte vilket tema jag ska ha så gör en till varje som jag är sugen på ;)
- Vänskap
- Egotrippat (bara mig, haha)
- Harry Potter, Slytherin
- Vampyr


Vänskaps temat är nästan klart, har lite grafiker och färger jag ska fixa innan den är helt klar o.0
litet smakprov
image148

Vi får se vilket tema det blir i slutändan ^.^
Gillar att göra layouts till VF för kodningen där är fan löjligt enkel haha :D
Mitt användarnamn där är Layla_Black, så har du VF är du mer än välkommen att titta förbi och säga hej :)

Nu ska jag ta och mysa till en film, äta munkar och dricka cola ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0