[Film/Tv] Bleach (Episode 159)

Du som inte har kommit långt i Bleach anime serien eller manga serien..LÄS INTE VIDARE !
Speciellt inte om du inte har sett de nyaste avsnitten, kommer förstöra mycket.
Med andra ord, blir något förstört nu av att du läser nedanför bilden så får du skylla dig själv för jag har varnat ;)
image138

image140Japp, ett nytt avsnitt av Bleach kom ju ut idag (som varje torsdag) ^.^
Det var bra, hoppade lite mer mellan karaktärer än vanligt så det var nice :)
Sen så fick man se 2 av Espada som man inte fått se så mycket av ;)
Nnoitra Jiruga no. 5 (verkar även va känd som Noitora & Noitra) och Szayel Aporro Granz no. 8.
Längtar att få se mer av dom snart :D
Visst dom har varit med förut lite smått men inte på detta sätt, där man faktiskt får se dom i action ;)
Är dock orolig för Chad just nu, hans skada som Nnoitra gav honom är inte särskilt...vänlig haha. Det i princip forsar ut blod so fort han reser sig upp ._. Poor Chad <3
ÅH, JUST DET! Inoue (bitch)slappade Ulquiorra xD Det va fan soft att se, haha.
Om du som har läst detta har fått något förstört så ursäktar jag mig inte,
jag varnade ovanför bilden.

Ichigo Icon vid texten är gjort av mig, likaså bilden ovanför !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0