[Film/Tv] Juno

image125Jaha, då har man äntligen fått ett Juno :)
Kommer ihåg när jag såg trailern första gången, det va i princip "Den där måste jag se!"
Med en rolluppsättning av bland annat Ellen Page, Jennifer Garner, Jason Bateman & J.K. Simmons så är det en underbar film som blir ännu bättre. Tror inte dom kunde ha valt någon bättre som spelade Juno än Ellen Page ^.^
Allt som allt så handlar filmen om 16 åriga Juno som blir gravid men istället för att göra abort bestämmer hon sig för att föda barnet och adoptera bort det till en familj som verkligen vill ha barn men för någon anledning inte kan få barn. Filmen är söt på något sätt även om tårar spills lite då och då haha.

Jag rekommenderar den starkt till er som klarar såna här "vanliga" filmer. Vet att alla inte gör det.


En sak den här filmen gjorde mot mig är att jag vill ha barn ännu mer just nu haha. Ja, jag vill bli gravid och få barn redan nu...senaste halv året har jag längtat som en galning och det blir bara värre och värre.

Trailer | IMDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0