[Film/Tv] King Arthur: Directors Cut

image126
Underbar ! UNDERBAR ! :D
Jag har älskat King Arthur sedan jag såg den på bio premiär och älskar Directors Cut av den ännu mer :*
Directors Cut var mer blodig dock o.0 Men för en skräck film fantast som mig själv så har jag inget emot blodiga scener, snarare tvärtom haha. Krig på den tiden var ju trots allt väldigt blodiga, om man tänker efter ;)
Min favoritkaraktär har alltid vart och kommer att fortsätta vara Lancelot (Ioan Gruffudd).
Arthur (Clive Owen) är nog nummer två. Definitivt en av hans Clives bästa insatser, det och Sin City.
För er som har sett bio versionen se Directors Cut, ni kommer inte bli besvikna på den.
Ni som inte har sett något av det...Dags att ta er i kragen och se filmen !

Själv ska jag ta mig i kragen och äntligen se nya avsnittet av Supernatural ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0