God Morgon =^.^=

God morgon på er !! Haft en bra sömn inatt? ;)
Själv har jag sovit bra för första gången på ca 2-3 veckor så det känns bra :)
känner mig till och med utvilad <.<

Skickade nyss ett mail till min lärare, är nog första gången jag skickar mail till en lärare o.0
men i varje fall...
Jag ska försöka att byta ifrån Globalisering till Grundkursen idag, hoppas starkt för det för jag pallar verkligen inte Globalisering just nu.
Har inte pluggat på ca 4 år och känner att jag kan ha tagit på mig lite för mycket på en gång som start, skulle startat mjukt ._.
Så mitt psykiska välmående (depration) är inte det bästa just nu som ni vet haha.
Sen har jag en annan anledning men vill inte skriva om det så vi glömmer den delen ;)
Sen så kan det va ett plus om jag inte blir utkastad <.< Men dom brukar ge en andra chans :*

Men nu ska jag försöka få i mig frukost och sen göra mig iordning :)

Ha en bra dag !!

Wish me luck btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0