Hej Hej ^^

image107Har spenderat dagen med att kolla igenom folk i England som söker au pair och skrivit ansökningar till de familjer som jag fastnat för. Ska även ner till arbetsförmedlingen imorrn och prata mer om det med någon där, så jag vet att jag har all rätt infromation osv innan ansökningarna skickas iväg ;)

Just nu är jag ganska slut i huvudet men samtidigt inte...Jag längtar att få komma bort så inni helvete mycket just nu och ska bli skönt när det äntligen är dags :*
Blev England eftersom då är det lättare att ha kontakt med de jag lämnar här i Sverige, även större chans att åka hem någon helg eller en semster vecka. Med tanke på att det är mycket billigare att flyga mellan England och Sverige än vad det är ifrån Nya Zeeland eller Australien, lol.
Plus att jag känner mig väldigt hemma i England. Jag älskar England och vill bo där for all time i framtiden dessutom.
Så det är lite spännande saker som på går just nu ;)
Har till och med förberett mamma, måste bara komma på ett sätt att förbereda pappa också o.0
jag kommer på något.

Nu ska jag göra i ordning lite te, efter det är överstökat ska jag ställa mig en stund på dansmattan så jag får lite träning. Sen blir det städning av rummet mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0