Hej ! =^.^=

Kom hem ganska nyligen ifrån en sväng på stan med Elenor.
En tröja ifrån Fashion against AIDS kampanjen på H&M köptes ^.^
image129
Kläderna inom denna kollektion är designad av artister.
25 % av det man betalar går till en AIDS fond (om jag har fattat rätt haha)
Tröjan jag valde är designad av Good Charlotte.
Men även Scissor Sisters, My Chemical Romance, The Cardigans, Rihanna och ett par stycken fler
har tröjor som dom har designat för denna kampanj.
Jag funderar själv på att köpa en till, hehe.

Nu ska jag ut och röka.
Efter det blir det dricka cola och äta gott medans jag tittar på ett av favorit avsnitten av Xena :*
Senare så ska titta på National Treasure.
vill ju se National Treasure 2 men kommer ihåg nada ifrån första så ska se den först, haha.

Kommer tillbaka lite senare med dagens outfit :)

Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0