Holy crap <.<

Okej, jag bröt ihop typ 3 gånger under ca 1 timme i skolan idag o.o
Först inför min lärare, sen inför en annan lärare och en klasskamrat.
Men på något sätt känns det skönt.
Okej, jag har gråtit väldigt mycket senaste veckorna men inte när någon har vart där så fick inte riktigt ut något av det eller hur man kan säga. Men efter att ha gråtit ut i någons famn, även om det inte är en famn man trodde man skulle gråta i, så känns det som en stor last har lyfts ifrån mina axlar...

anyway...

Vi kom överens om att jag ska fortsätta kursen men ta det lugnt resten av den här veckan.
Sen om jag känner att jag vill sitta själv och jobba i bibloteket osv så är det lugnt.
så det mesta hindren har hoppats över just nu.
Vilket känns otroligt skönt !

Nej ni, nu ska jag sova lite middag (vart en lång dag).
Sen så får vi se vad jag hittar på för dumheter, haha.

Just det !
Var på stan med mamma en stund innan jag åkte hem och hon åkte till jobbet.
Fick två toppar av henne och köpte mig en ny vårjacka :*
Jackan är SÅ JÄVLA SNYGG !!! I love it ^.^
lägger upp bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0