Magical night :)

Tittade på Harry Potter and The Goblet of Fire efter jag hade vart till affärn :)
Köpte cola och lite munkar, plus en tidning jag inte lär läsa förr än 1-2 veckor haha.
Borde sova just nu MEN jag är inte ett dugg trött o.0
Jag borde fan veta bättre än att titta eller läsa något inom Harry Potter precis innan sängdags vid det här laget xD
men icke sa nicke.

Vet ni vad man gör åt saken?
jo serru, man sätter i en ANNAN Harry Potter film i DVD spelarn :O
Så det ska jag göra nu :)


Ja...Jag är ett stort Harry Potter fan som praktiskt taget andas, talar och går Harry Potter i min vardag.
Ja, jag vet i princip varenda liten grej som går att veta.
Och nej, jag anser mig inte vara töntig eller konstigt bara för att jag är en 20 årig Harry Potter tokig ung kvinna som borde sättas in på mentalsjukhus ibland på grund av det, LOL.
Smaken är som baken, den är delad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0