*meow*

Har inte hänt så mycket idag, vart en tråkig och jobbig dag.
Jag har fortfarande en väldigt djup svacka så har blivit ett par gråt attacker *suck*
men jag försöker hålla humöret uppe så mycket som det går. :)

OBS !!!!
För er som inte har sett något av säsong 7 av Smallville, jag har sett allt som går att se så mycket spoilers dyker upp på bloggen  !! Så vill du inte ha spoilers så LÄS INTE MER ! Samma sak gäller Supernatural säsong 3 och Heroes när och om det kommer tillbaka.




Ett nytt Smallville avsnitt kom äntligen ut idag :*
Så underbart bra :D Min älskade James Marsters tittade in igen :* <3
självklart som Brainiac igen <3333 Wiiiiieeeeee !
Tyvärr så besegrades dock Bizarro helt och hållet :(
Ja, jag diggar honom...Jag har alltid fastnat för The Bad Guys haha.

Finns även ett nytt Supernatual avsnitt ute men har inte sett det än, ska se det snart :)
så jag kommer tillbaka om det ;)

Nu ska jag gå och titta på King Arthur (Directors Cut), köpte den idag ^.^

Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0