Färga håret? o.0

Det är dags att färga håret igen xD
Det svarta och röda sitter bra än med börjar få en ful utväxt, jag hatar min riktiga hårfärg.
Men jag förberedde syster-yster imorse över telefon :D
Det lutar åt att bli helsvart med en slinga, måste bara bestämma färg på slingan nu också haha.
Står mellan rött, lila & rosa. Tror nästan rosa o.0 Det lutar mer och mer åt det.

Sitter i morgonrocken i soffan framför TV:n, pappa kollar på skidåkning så jag snodde den bärbara en stund haha.
Men måste fortsätta snart, ska klä på mig osv innan jag åker, bussen går om ca 1 ½ timme så jag behöver inte stressa med tanke på att jag redan har ätit lunch ^.^
Ska fråga om jag kan låna ett par hundra av pappa innan jag åker också, hoppas jag kan det...jag är faktiskt väldigt shopping sugen idag haha Det är alltid skitkul att gå på stan med syrran ! :*

Nej ni, nu måste jag dra vidare återig en!
Jag uppdaterar när jag kommit hem senare ikväll när jag kommer hem, så vida det inte blir sent för då går jag nog och lägger mig ;]

Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0