[Film/TV] SAW IV

image67
image73

Har precis sett klart på SAW IV, jag älskar de första tre filmerna i den är serien och fyran gjorde mig inte besviken.
Okej, det innehåller inte samma starka "charm" som de andra men den är värd att se om man klarar av dom.
Det jag gillar med filmerna är att dom inte bara är creepy på ett fysiskt sätt, dom är jäkligt psykiskt läskiga, får det är krypa under huden. För er som har följt Gilmore Girls och vill se Scott Patterson (Luke) i en väldigt annorlunda roll är det här filmen för er ! Hans insatts var läskig bra, det tog mig dock halva filmen att klura ut vem det var haha.
Vill du ha en creepy stund med nära och kära? Kura ihop er och sitta som på nålar, se SAW VI.






image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0