[Film/Tv] Sweeney Todd

image106
Har äntligen sett Tim Burtons version av Sweeney Todd och som alltid med honom så har han gjort ett utmärkt jobb. Han har alltid en underbar uppsättning av skådespelare till sina filmer. Johnny Depp, Alan Rickman, Helena Bonham Carter & Timothy Spall
är bara några av dom som var perfekta för sina roller i filmen.
Filmen är baserad ifrån Brodway musikalen av Stephen Sondheim.
Den är mörk, blodig, underbara texter och allt passar ihop tack vare Tim Burton så jag rekomenderar den starkt för er som gillar Tim Burtons tidigare verk ELLER för er som vill höra Johnny Depps underbara sångröst ;]
Själv satt jag och rös av behaglighet när han äntligen brast ut i sång ordentligt, omg säger jag bara :*
Dom som har sagt att han inte kan sjunga måste fan vara tondöva o.0 Jag menar allvarligt talat, karln kan sjunga !

Trailer | Hemsida | IMDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0