Härlig dag med smärtsamt avslut.

Dagen har varit underbar, det var så mysigt och kul att gå runt på stan med syster :)
Vi drog sen hem till henne och Peter, där jag fick UNDERBAR god mat :* <3
Slutade dock väldigt smärtsamt, jag har så himla ont i njurarna så att jag tror jag dör :(
Jag går verkligen ihjäl av smärtan snart ! Jag överdriver inte...Jag har vart med om många olika smärtor men det här tar fan priset o.0 Jag är så himla trött ._. Men kan inte lägga mig för natten förr än jag har fått i mig mitt "silverte" för jag vill fan inte att det ska bli värre bak i njurarna :O

image75

Men en sak som gjorde mig gladare när jag kom hem var att Eve (Kittis lillasyster) har lagt upp bilder på underbara Julia :D Jag har inte träffat den lilla tösen med jag avgudar henne redan <3 Fy fan vad jag längtar att få hälsa på henne ^.^ Jag ska höra av mig till Kitti, dom fick komma hem ifrån BB idag så jag avvaktar tills imorgon eller på måndag så alla får vila ut där hemma :) <3



Jag lägger upp bilder ifrån idag imorgon när jag känner mig piggare :)
God Natt !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0