Hej :D (Bild på Julia finns här <3)

image97Blev inget god natt igår här för att jag glömde bort det eftersom jag satt på stickam efter, haha ;)

Har vart bra i skolan idag, pluggade matte för första gången på 4 år o.0 Fattar inte att det är så länge sen sedan sist :O
Jag och Alexandra spenderade ca 99 % av tiden i skolan (8.30-14.30) med att garva. Vi har skrattat och skrattat och skrattat...you get the point ;) MEN vi har fått saker gjorda för det :D Så lärarna brydde sig inte så mycket haha :*
Blev dock lite off på Janne (gammal lärare på Online och nuvarande engelska lärare) för jag kom dit 8.30 för engelskan, vi slutade 8.45 ! Så vi satt i skolan och ugglade tills 10.00 då matten började. Ffs Jannes, skärp till dig nu va :D Annars plågar jag dig ännu mer den här terminen ;) Du vet allt att jag kan !! HAHA

Sen på svenskan så blev Ulla (lärare) förvirrad med mig och mitt namn, hon kom inte ihåg det fast hon har haft mig förut.
Ulla: "Linnea?"
Jag: "Nej."
Ulla "Emmy?"
Jag: "Neje xD"
Ulla "Men då :( Det stod inte Linda här förra året, det vet jag !"
Jag: "Men det är mitt registrerade namn ju, haha."
Ulla: "Du är inte Kitti, det vet jag men du och Kitti är ett här ju...hm."
Någon "Kitten?"
Ulla "JA! Där har vi det, va fan har dom skrivit Linda för?!" *stryker namn och skriver dit Kitten på listan*
Jag: "HAHAHAHAHAHA"

Kitten som ni säkert förstått är ett smeknamn jag har fått, lärarna började använda det under min förflutna tid där på skolan och några vande sig visst väldigt mycket vid det xD Fick jag ett papper stod det Kitten på kuvertet det låg i. Så jag gör dom visst förvirrande med mitt riktiga namn, lol.

Den lovande bilden på underbaraste Julia :* <3
image96
Ska fixa en bättre bild nästa gång, jag ville inte väcka henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0