Hej ! =^.^=

image41Hände inte så mycket i skolan idag, gick mest ut på att lära känna varandra i klassen ^^
Det bästa som hände idag var när Kitti och Julia kom förbi :* <3 (bild kommer senare vid god natt)
Hon är så jäkla söt Julia :D Jag avgudar ungen till miljoner :')

Nu ska jag se på film och efter det ska jag sova :)
Tittar förbi en snabbis innan läggdags.


Stickcam.
En underbar community som jag håller till mycket på.
Speciellt ett chat rum som heter NUB Chat där flesta av "polarna" håller till.
Simon (avguda, avguda & avguda) var helt psycho idag HAHA.
Han får mig alltid på bättre humör när jag är arg, ledsen eller irriterad :*
Alla andra är självklart också wonderful men han made my day idag :D

Risky Buisness by Simon.
image93
Strip Tease by Simon HAHA
image94
Smacky joinade lite i slutet haha
image95
Det ser ut att Simon ligger och cam sexar, I know. Men det gör han inte xD
Han "dansar" till låten Milkshake av Kelly haha :P


Ja. Jag kan ju inte neka till att han är väldigt söt rumpa hehe
Han gjorde även magdans och macarena men lyckades inte ta caps av det,
jag skrattade alldeles för mycket vid det laget och hade andnöd xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0