*host host*

Blä, min förkylning är tillbaka :(
Med feber och hela köret också *suck*

Gjorde ett sov försök men så fort jag lägger mig ner så blir det som ett lock i halsen och med tanke på att jag har täppt näsa så får jag andnöd. Jag får bokstavligt talat panik när jag lägger mig ner på grund av att jag inte kan andas.

Så nu är jag uppe igen men ska nog inte sitta vid datorn, blir nog film eller serie tittande.
Har börjat se om Hellsing igen, haha :* Älskar den anime serien så jäkla mycket, är lite roligt hur jag flinar och fnittrar när Alucard kommer fram HAHA. Varenda gång o.0 Ja, har ju aldrig sagt att jag är normal, lol.

Spenderar mycket tid på Stickam just nu, jag vet alltid att jag kommer bli glad innan jag loggar in ^^
Dom får mig alltid att skratta till tårar, jag älskar dom för det <3 Behövs verkligen just nu.

Ska försöka dra mig iväg till skolan imorrn, får se hur det ligger till med febern.
Jag har tröttnat på att va hemma, så jäkla tråkigt i längden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0