Jag ger upp ._.

Japp, jag ger upp !
Jag har försökt att sova hela natten, la mig runt 23.00 första gången.
Varje gång jag lyckas somna till så vaknar jag kort efter i tårar på grund av smärta.
Mina njurar is killing me !!!
Kanske är dags att ringa rådgivning senare idag om det inte blir något bättre o.0
Vi får se, jag ska snacka med mamma om det.

Jag har gjort te, väntar på att föräldrarna ska vakna till liv så jag får lite sällskap innan dom åker till jobbet runt 6.30.
Efter det ska jag vara ensam hela dagen vilket ska bli skönt ^^ Det är min sista lediga dag innan jag börjar plugga igen, lol.
Jag är så nervös inför imorgon ._. Jag vet inte varför, jag vet att jag trivs på skolan och att lärarna är bra. Jag känner folk sen förut så jag kommer inte vara ensam. Jag tror jag oroar mig för att sabba allt igen för att jag tar på mig för mycket uppgifter och sen släpper allt när pressen blir för stor...
MEN man ska inte tänka så...så jag gör mitt bästa att inte göra det. Det kommer säkert gå bra när jag väl kommer in i rutinerna ^.^ Plus att studiebidraget är väldigt mycket mer än det man får tidigare när man är under 20 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0