Japanskt & The Mummy

Nu har jag umgåtts med Wookie :)
Vi började på Ö&B där jag köpte hårspray, mousse, tandborste & sminkservetter :)
Sen åkte vi vidare till Rusta där jag fick tag på Mummy box :* Jag älskar The Mummy filmerna väldigt mycket och nu har jag dom på dvd :D Har bara haft dom på VHS förut men det duger inte till en filmnörd som mig xD
Hittade även ett skissblock för 20 kr i stl A3 ! Stort fynd ! haha :P
Så vi tog take away på Minako som vi käkade medans vi tittade på The Mummy :* Jag är fortfarande proppmätt xD

Skola imorgon så det är gå upp fett tidigt som gäller, med andra ord så är det god natt med tanke på att jag redan är dödstrött xD Kan knappt hålla ögonen öppna just nu, haha. Men det är bra för jag ska upp runt 6.30 imorgon bitti ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0