Long time no see ;)

Japp, det blev lite inaktivt ett tag men nu är jag tillbaka, har haft fullt upp o.o
Har vart hemma idag för jag har legat i migrän sedan igår *suck* men det är bättre nu som ni märker eftersom jag sitter här.
Var på foto session i lördags =^.^= Hade så jäkla kul men har sju jävla träningsvärk efter allt klättrande, klängande och hängande haha. Har inte fått bilderna än men hoppas på att dom kommer snart =) Längtar efter att få se dom :D
Har även en annan session om ett par veckor (exakt datum kommer snart) där temat kommer vara mörkt, kommer gå i vampyrstuket så det ska bli roligt :]
Annars i helgen har jag mest tagit det lugnt och vilat upp mig ute i Laxne, kom hem igår. Det var kul =) Kanske lite för kul i lördags eftersom det blev lite för mycket att dricka, lol ;D

Nu ska jag göra mig en kopp te och teckna lite medans jag dricker det.

Ha en bra dag, hörs senare ^.^

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Såg att du har migrän? Jag undrar om du berätta för mej hur du fick veta att du har det och om du fått nån hjälp?

2008-01-21 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0