Men va fan o.0

Klockan är halv sex och jag är uppe och pigg som ett as o.o
Jag la mig runt 2 tiden och vaknade till vid 5, kunde inte somna om så det var bara att gå upp ._.
Kan va snöstormen som stör min sömn...

Anyway.
Bestämde mig för att gå upp, ska ändå upp runt 9 så what the heck.
Då kan jag gå och lägga mig tidigt ikväll, när jag kommit hem ifrån syster, så jag kan göra ett nytt försök att vända på dygnet. Jag MÅSTE vända dygnet rätt ._. Jag börjar ju plugga på tisdag ^.^
Det känns lite läskigt, eller...väldigt läskigt. Jag har inte riktigt pluggat på ca 3 år o.0
Men det är dags att ta mig starkt i kragen och skärpa till mig om jag någonsin vill plugga utomlands så nu jävlar !!
Ge mig läxor och ge mig prov, där med basta.

Nu ska jag titta på Gilmore Girls, dyker nog upp här snart igen :*
Ciao ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0