[Om Mig] Vänskap

Vännerna jag har är inte många men de få jag har räcker mer än väl. Dom står mig alla väldigt nära, är en andra familj för mig. I vissa situationer den enda familjen jag har för lets face it...ens mamma och pappa kan inte alltid hjälpa en att må bättre för vissa saker kan man bara inte prata om med dom.

Jag har tre vänner som är de närmaste och det viktigaste jag har. Kitti, Gilly & Wookie, dom är mina ögonstenar, finns alltid där för mig och jag finns där för dom. Jag älskar dom så otroligt mycket att det inte finns ord för det.


Kitti <3

Kitti träffade jag på min första termin borta på folkhögskolan, nämligen online. Vi var på Boda Borg med klassen för att lära känna varandra osv, jag och Kitti var i samma grupp 2 av 3 gånger. Vi pratade jäkligt mycket och sedan den dagen har det bara fortsatt. Idag är hon den mest viktiga personen i mitt liv, hennes barn Marcus, Emma & Julia är det likadant för. Jag älskar hela den familjen så jävla mycket <3


 

Gilly <3

Aw, min Gilly-Bean :* Vi träffades faktiskt över lunarstorm för ca 4 år sen :D Sen blev det msn, efter det telefon och till slut så drog jag upp till henne i Sollefteå och hälsade på :) Vi blev blodssystrar för ca 2 år sen, så hon är på ett sätt min lilla syster nu på riktigt ;) Det finns ingen chans att jag skulle överleva utan henne. Vi har haft våra bråk där vi har sagt upp vänskapen ett tag och låt mig säga er att jag har inte vart med om en sån smärta förutom då, vilket jag är glad över. Som tur är så har vi hittat tillbaka till varandra varje gång. Hon bor just nu i Frankrike som au-pair och jag saknar henne otroligt mycket men vi överlever. Vårt band mellan oss är läskigt starkt.


 

Wookie <3

Yes, my Wookie :D Träffade även honom på online kursen ^.^ Men var väl inte förr än efter vi riktigt började att umgås, eller jag på jullovet efter terminen :) Han har funnits i mitt liv i lite mer än ett år och han har tagit hand om mig mer än en gång när jag bara har velat gått under, evigt tacksam <3 Jag ser honom som min store bror faktiskt. Vi har hittat på jäkligt mycket under kort tid också haha. Bland annat England i maj förra året :) Det var underbart kul.


 

Som ni ser så skapar jag en andra familj utanför min egna. Storasyster Kitti, trollungarna, Lillasyster Gilly och Store bror Wookie ^.^ Betyder absolut inte att jag älskar min familj mindre, det är bara en trygghets känsla på något sätt o.0 Får mig att va säker på att vad det än är så har jag alltid någon som är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0