Skolstart

image87Vi var i skolan i ca en timme bara idag, var mest intro inför linjen man ska gå osv.
Allt gick jättebra om man bortser ifrån när jag bröt ihop av tårar av smärta o.0
Det är en massa trappor upp till min klassrum (hissen får inte användas av elever) och i sista trappen så bröt jag bara.
Jag satt i telefon med rådgivning över en timme när jag kom hem, jag ska till läkare om det inte är bättre om ett par dagar.
Det är fortfarande njurarna så börjar bli lite smått orolig o.0

Jag ska äta pizza ikväll ^.^ Föräldrarna ska äta lutfisk och jag hatar lutfisk så jag får pizza :D
Ska äta den om nån timme medans jag tittar på The Mummy Returns :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0