Take me to Neverland

Blä, jag har en väldigt djup svacka :(
hade nästan glömt hur jobbiga dom är.

Vill bara krypa ner i sängen just nu och försvinna, det skulle vara så otroligt skönt.
bara ligga där och snart inte finnas mer...

MEN det ska jag inte, jag orkar inte med en period till i mitt liv.
jag pallar inte att gå på en medecin för att kunna vara lycklig.
(jag slutade med den för ca 6 mån sen efter att ha haft den i ca 3 år)


Min lärare ringde vid 9 och kollade hur det var med mig, jag gillar min lärare starkt.
ska ner sen och prata lite med henne när jag orkar. Hon som sa när jag orkar, inte jag o.0
är inte särskilt vanligt när det gäller lärare, haha.
Men that's Nyköpings Folkhögskola for you ;) <3


Pratade med Wookie igår på msn.
Jag satt och storgrät men han fick mig att le genom tårarna.
det betyder otroligt mycket, tack <3
Vi får se om jag orkar med att han kommer idag <.<
hyra film, äta gott osv kan nog vara bra om man tänker efter lol.

Nu ska jag bara komma på något att göra som håller mig upptagen...tills jag har styrka att lämna lägenheten <.<
några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0