2008-03-15

Har vart uppe ett bra tag men håller på att tvätta så har inte haft så mycket tid att vara vid datorn ;]
Men nu har jag ca en timme innan jag behöver springa ner igen, har bara det sista kvar som ska torka ^.^
Så jag sitter med mitt efterlängtande te nu, har startat photoshop och ska trixa lite tänkte jag haha :]
Ska först och främst fixa en ny profil bild så det är gjort o.0

Drar ut till Laxne idag igen, Wookie hämtar mig...vet inte riktigt när men typ vid 16.00 tiden o.0
Så har ett tag kvar att fylla ut med saker att göra, funderar på att plocka upp lite ;] hehe
Fan va duktig man är idag då xD

Hade svårt att sova inatt så fotograferade lite, fick ett foto som jag blev lite kär i haha.
image191
Är jag och min syster på det lilla fotot :]
Är ett bra tag sen men jag älskar det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0