argh, beslutsångest ._.

Sitter här och käkar godis för ovanlighetens skull (brukar inte gilla godis, är mer för chips eller popcorn).
Och vad har jag beslutångest om?
Jo så här är det...
Länge har jag försökt bestämma mig om jag ska regga mig på stället (vars namn jag inte minns, lol) där man kan fixa "kontrakt" med vissa företag osv, lägga ut reklam på bloggen och baboom man har en inkomst.
Okej, det kommer inte bli stor...väldigt fjuttig...men jag är arbetslös o.0
Jag är utan inkomst, om man bortser ifrån det föräldrarna sponsrar med.
Det är inte kul att vara pank. It sucks. Jag menar, det suger big time !!
Och det är inte för att jag är prylgalen...Det är tråkigt.
I och med att jag är arbetslös så finns det inte så mycket att göra för typ allt kostar pengar idag.
Så hur lätt är det att göra något förutom att sitta på arslet när man är helt pank?
Så en inkomst, även en väldigt liten, skulle var bra...tills man får jobb och man får ännu en inkomst.

Efter jag har skrivit detta så fattar jag inte varför jag har beslutångest, HAHA.
Verkar ganska klart osv. Lets do it.
Så får vi se hur det går ;]

Update...

Okej, kollar på sidan, som heter TradeDoubler btw ;], och ser detta.
Du får ersättning för varje unik besökare...
Men bluah !! Visst har jag läsare (som för övrigt typ aldrig kommenterar haha) men inte många unika *hmpf*
Okej...beslutångest åter igen .__.
Nej ! Vi provar, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Ah.. Du får gärna tipsa om vad det heter...
Jag behöver en kaffekokare.. Känns rätt kass att inte ha 200-400 kr att lägga på en sån.

2008-03-23 @ 17:52:25
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0