Bleach, avsnitt 163 [Spoilers !!]

Har du inte sett Bleach, avsnitt 163LÄS INTE under bilden.
Det kommer stå spoilers om vad som händer i avsnittet !
Läser ni ändå och får något förstört trots detta, så gnäll inte på mig.
Jag varnade och ni lyssnade inte, if that's the case ;]

image161



image162Okej, avsnitt 163 av Bleach var i pretty much samma stuk som de senaste.
Kan inte va så mycket annat med tanke på att fighter i den serien alltid pågår länge, i många avsnitt ;]
En del har tagit upp ca 5 avsnitt osv tidigare i serien, haha. Men I don't mind och vet att många andra inte gör det heller.
I dagens avsnitt fick man se mycket av Szayel Aporro Granz, Ishida och faktiskt lite av Grimmjow o.0
Var länge sen Grimmjow va framme och kikade men idag kom han ;] Finally !! Han är en av mina personliga favoriter :*
Tyvärr fick man inte se vad som pågår med Ichigo, han mådde inte så bra i slutet av avsnitt 162.
Ulquiorra praktiskt taget dödade honom för att vara ärlig ._. Och är han inte död så är han gott som död.
Men ett mirakel händer alltid i denna serie, plus att han är huvudkaraktären så han överlever och kommer tillbaka starkare.
Jag har mina aningar att Grimmjow "räddade" Inoue ifrån Loly och Menoly för att ta henne till Ichigo, så hon kan heala honom.
Varför vill Grimmjow att Ichigo ska överleva? Han vill ha deras fight så klart !
Grimmjow är besatt av att få en fight han får avsluta för en gångs skull med Ichigo xD
Vet dock inte om detta kommer att hända haha men det är vad jag tror kommer att hända :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0