Bra dag :]

image250Japp, idag har det varit en väldigt bra dag. Jag har kännt mig mer glad än vad jag gjort på sistone :]
Fick tag på Elenor, mötte upp henne på bussstationen strax efter 14.00 sen så blev det en heldag nere på stan. Pratade, skrattande och lite shopping ^.^
Jag har kännt Elenor i nästan 10 år, hehe. Så vi har sett varandras bästa och sämsta sidor så att säga, var ett tag där vi sa upp kontakten men vi fick tillbaka den igen för ca 1 år sen, har för mig att båda grät av lycka (?).
Det är avslappnande att hänga med henne, jag kan vara sur, ledsen, glad, hyper, allmänt knäpp eller ja vad som helst och hon accepterar mig. Så som jag accepterar henne. Det är så otroligt skönt. Men idag tror jag att jag har vart mest glad och knäpp haha :D Efter persen med Zeus så behövdes det.
Vad köptes nu då? Blev nya ansiktsmasker (ska prova en snart innan badet), rosa glitter eyeliner ifrån makeup store och en väldigt rosa ögonskugga/eyeliner :] Ville köpa mer men lät bli, hehe. Efter så käkade vi på McDonalds där vi blev kvar ett tag och bara pratade, sen fördrev vid tiden tills det var dags att ta bussen hem. Nu har jag vart hemma i typ 2 timmar, bara slappat framför datorn och skrivit med...DISNEY MUSIK :O Man är ju självklart ett troget disney fan ;]

image210Några av er kanske blev fundersamma varför jag inte har varit så glad på sistone? Det kanske inte alltid märks här i bloggen men jag döljer sånt jäkligt bra, för bra för mitt egna bästa. Sanningen är den att saknaden av Linus börjar bli för mycket :/ Senaste veckan har jag bara börjat storgråta helt plötsligt, på grund av att jag saknar honom :[ Han vet om det, och jag har fått höra av honom att han är likadan. Inte ofta killar erkänner sånt ;] Men min pojke är modig han, hehe. Förstår varför folk har börjat skvallra inom vår krets att vi har ett förhållande xD Har börjat gå till "Dom ska förlova sig." o.0 Det är helt urlöjligt, Linus är som en bror för fan haha. Nej usch, det skulle vara som inavel i andra grad xD Nej ni, sluta med det där hörni ;] Det kommer aldrig bli Linus och jag som inom kärlek&lycka. Inte sån kärlek ni tror/vill/förväntar er i varje fall. The End.

Nu ska jag fixa med min nya blogg, har äntligen lagt vantarna på en engelsk blogg så mina kära sötnosar världen runt lugnar sig med det haha. Men jag ska fixa till layouten osv innan jag länkar er dit :]
Så ska fixa med det tills pappa har duschat klart, då invaderar jag badrummet där jag ska tända ljus, slänga på ansiktsmask och ta mig ett bad med aromterapi :]

Kommentarer
Postat av: Elenor

Vi känner väldigt lika, jag tycker också att det är otroligt skönt att umgås med dig för jag kan vara migsjälv rakt igenom. Det är nog lite det som är bra med att ha så att säga "rensat luften" med någon ;) Vi måste ses oftare!

2008-04-07 @ 00:21:48
URL: http://hiroshitioshi.blogspot.com
Postat av: Elenor

..lol jag skrev länken till min blogg fel X'''D

2008-04-07 @ 00:22:52
URL: http://hiroshitoshi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0