[Challenge] Extra Smooth Blend, Round 3

Extra Smooth Blend, Round 3
Klicka här för att komma till sidan.

Challenge 09
[Christina Ricci]
image204
Supernöjd med färgerna på den här :D
En del av bilderna var inte i det bästa laget men gjorde det bästa av det, hehe :]


Challenge 10
[Kate Beckinsale]
image205
Tog mig evigheter att blenda ihop den här .__. Men till slut så lyckades jag få ihop det, lol.
Ser bättre ut i verklig storlek.


Challenge 12
[Nature]

image206
Hihi, jag älskar att göra icons så den här va kul att fixa :D

Alla är självklart gjorda av mig, så no stealing ;]

Kommentarer
Postat av: S

Hej där!
Jag läste i en annan blogg att du har hög ämnesomsättning, och är själv nyfiken på vad du har för TSH-värde iom att du har en konstaterad snabb ämnesomsättning?

Vore jättetacksam för svar:)

2008-03-19 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0