[Challenge] Reflective Desires, Round Blonde Ambition

Reflective Desires, Round Blonde Ambition
Klicka här för att komma till sidan.

Challenge 185 - Add effects - Pretty Young Things
[Hayden Panettiere]
image201
(se i riktiga stl)
Orginalbilden. Jag har aldrig varit bra på att adda effekter osv när någon annan har gjort grunden så att säga.
Men ger det alltid ett försök inom challenge, dom ser alltid missbildade ut efter haha xD


Challenge 187 - Regular - Hayden Panettiere
[Hayden Panettiere]
image202
(verklig stl)
Jag älskar att arbete med Hayden Panettire, hon är ju so otroligt vacker !
Är nöjd med denna, riktigt nöjd ^.^

Challenge 190 - Blend of the month
[Serenity]
image203
Valde denna för Blend of the Month :] Den är faktiskt väldigt gammal men jag är fortfarande så otroligt nöjd ^.^
Så den fick äran så att säga, haha ;]

Alla är självklart gjorda av mig, så no stealing ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0