[Film/Tv] Jumper

image164
Jaha, då har man äntligen sett Jumper då o.0
Den var inte så speciell som jag trodde den skulle vara för att vara ärlig, hade väntat mig mycket mer.
Men man kan inte alltid bli super nöjd med sina biobesök, eller hur? ;] Med andra ord, jag tycker inte den var värd att lägga ut pengar på för att se på stora vita duken, hellre se den hemma osv.
Specil effekterna var däremot väldigt bra, vilket gör en film till vad den är. Är ju inte kul om det ser overkligt ut osv ;] Tänk er t.ex Transformers utan sina underbart bra special effekter hehe ;D

En del av skådespelarna, speciellt en, gick mig lite på nerverna på grund av att hon kunde inte agera, hon var skamligt dåligt...förstörde mycket av filmen tyvärr :/ Intressant att en sån liten sak kan bli stor, lol

Skulle vilja ha fått mer om historien bakom de hela också...det var mycket i filmen som saknades som kunde har gjort det så himla mycket bättre än vad den var...vi får se om det kommer en tvåan, den ska jag dock inte se på bio för att vara ärlig, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0