God Kväll :)

image186Precis kollat klart på Hitman, ja faktiskt ett ännu spel som har blivit film ;]
Även ett spel som jag brukade spela väldigt ofta förr, tills jag slarvade bort min version av det :[
Filmen var...lite långtråkigt faktiskt ._. Men väldigt bra trots det, vilket är ovanligt. Blodigt, blodigt som det ska vara också haha. Spelet är, vad jag minns, väldigt blodigt så. Sen var ju huvudrollen väldigt skön för ögonen xD

Vi skulle ha bastat men eftersom jag helt plötsligt känner obehag i nypiercade örat (taget för ca 2 veckor sen) så håller jag mig undan. Ja, jag är fortfarande i Laxne, drar hem imorrn. Tror inte jag håller på en infektion dock men jag är hellre på den säkra sidan än den osäkra, speciellt när det gäller sånt.  Hoppas fan inte det blir infektion, är så kär i den lilla touchen till utseendet xD
Ja ja, jag får väl virra in mig i min leopardfilt jag har här för att värma mig lol :D
Ska även ta mig en martini rosso sen, mumma ;] Tror jag i varje fall o.0 Dricker mest dry martini och har aldrig smakat martini rosso, alla säger dock att det är väldigt gott så man får väl hoppas på det bästa antar jag :P

Sitter just nu och lyssnar på No Doubt, mmmm gamla godingar tar tillbaka minnen ifrån förr :* Älskar fortfarande No Doubt, även om dom är sedan länge splittrade hihi.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, Wookie sitter och spelar...CS tror jag faktiskt det är o.0 Själv funderar jag på The Sims 2. Blir det eller att surfa runt lite grann över nätet. Kanske ändrar layouten på bloggen lite, i menyn i varje fall.

Ha en bra kväll !! :]
Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0