God Kväll :)

...på er allihoppa !! :]

Nu är jag hemma, vid min egna dator och min egna säng som jag ska sova i sen :D
Känns ganska skönt faktiskt ^.^ Borta bra men hemma bäst.
Kanske blir Laxne till lördag igen dock, vi får se :]

Mådde dock inte så bra när jag kom hem, hade ätit något dåligt så lätt matförgifting blev det :[
Sen fick jag huvudvärk på det, som tur nog är borta (just nu).
Måste verkligen till optikern och kolla min syn ._____.

Pratade med min älskade Gilly i...mer än en timme i varje fall haha.
Det var trevligt trots huvudvärken, saknar min lilla tös så mycket ju <3
Men hon kommer hit efter påsk ^.^ Då ska vi gossa gärnet och supa xD
Eller hur, Gilly-Bean? ;]

Nej ni, nu ska jag fixa om bloggen så den passar till den nya HP avdelningen osv :]
Ska även surfa runt och se om jag kan snoka upp några fler nyheter hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0