God Kväll ^^

image197

Blev att åka hem idag, är ganska så skönt att vara hemma :D
No offence mot Wookie men det är skönt att komma hem till sin säng och sina djur haha xD
Dom blev knäppa som vanligt när jag varit borta.
Fåglarna pratade på som fan medans gerbilerna skuttade på stället i väntat på sin tur att bli kelade med ^.^

Slängde på en film efter allt kelande, blev Chronicles of Riddick Directors Cut.
Älskar Riddick filmerna, det är ju trots allt Marvel hehe ;]
Om jag inte kan sova senare så ska jag även se Pitch Black :]
Sitter just nu och fixar i photoshop :]
I och med att jag har så mycket fritid igen så bestämde jag mig för att börja tävla osv igen :]
Hoppa in i challenges som det heter ^.^
Lägger upp det senare när jag har en hel batch klar till varje sida :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0