God Kväll :]

image210Precis tittat klart på Material Girls, var bättre än jag mindes faktiskt haha ^.^ Hilary & Haylie Duff är så jäkla bedårande :*

Nu är det på kvällsronden här och som alltid så börja mina tankar att spinna sina hjul. Garanterat därför jag är en så kallad nattuggla, på kvällarna/natten så snurrar mitt huvud med tankar, funderingar...ja ni vet, irriterande snurrande av meningslösa tankar helt enkelt o.0 Vad har fallit mig i idag? Kreativitet.

Varför är en del kreativa som fan medans andra är inkompetenta inom det? o.o Som min familj...Både syrran och jag har sångröst, men inga av våra föräldrar har det. Båda har lätt för att lära sig instrument, det har vi nog efter mamma som spelar gitarr.
Sen är det delen där Malin kan teckna gärnet (hon är super duktig), hennes så kallade kladd är rena konstverken xD Jag däremot måste verkligen ha lust för det, då blir det ändå bara någon liten manga figur, inte så avancerat med andra ord...
Istället så har jag fått delen att fixa i photoshop, fotografera osv.
Vad har det med att göra egentligen? Intresse är självklart en stor anledning till det hela. Men kan det ha att göra med gener? o.0
Många som är musikaliska får sådana barn, likadant med konstnärer and so on.

Jag hatar verkligen dessa moments .__. Jag menar, vad i hela friden tjänar jag på att sitta och tänka på sånt där? haha Så vida det inte är till en uppsats eller liknande, vilket det aldrig är. Det bara ramlar ner tankar och så snurrar dom tills jag inte kommer längre på den saken. Verkar ha stannat angående det här nu o.0 Så vi får väl se vad som blir nästa tanke som sätter sig fast i hjärnan ett bra tag ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0