God Kväll =^.^=

image214Kepsen på bilden är den jag fick av mamma idag :] Jag brukar se förjävlig ut i kepsar, mössor osv men den här passade jag faktiskt i, jag älskar den :D Längtar tills jag använder den första gången hehe. It's so cute :* Och så mig på något sätt o.0

Syrran gjorde mig glad idag med bara en liten mening :] Hon sa att min hy ser mycket bättre ut, helt förvånad xD Och allt jag gjort är att använda 2 ansiktsmasker (peel off) så ska nog fortsätta med det o.0 Finns en serie ifrån ACO också som jag ska köpa och börja använda. Syrran använder den så vet att den är jäkligt bra och funkar. Och det bästa är nog att den är billig ;]

Sitter just nu i myskläder och lyssnar på Ghost of the Robot, my god James röst är så underbar och lugnande :* I love him <3
Ser fram emot när jag träffar honom igen, vilket jag kommer också eftersom jag gett mig fan på det haha :D var ju planerat att det skulle bli i maj på Collectormania 13 men eftersom jag inte har någon inkomst så går det inte :[ Fortfarande väldigt ledsen över det för att vara ärlig, jag såg fram emot ett par dagar i England och träffa kändisar väldigt väldigt mycket, höll mig uppe i svackan osv .___. Men det kommer fler gånger, man får försöka se det ifrån den ljusa sidan trots allt. Mina vänner som jag skulle vara med under dagarna kanske kommer hit i sommar hela gänget :D Gud vad jag hoppas på det, mina älskade sötnosar vad jag hoppas och längtar tills att vara i era famnar <3 Dom har vart ett otroligt stort stöd på sistonde hela högen.

Nu får jag längta tills på lördag istället :P Då ska jag till Jönköping på Nordens största bilmässa med syrran, Peter & Jimmy ^.^
Ska bli kul som satan, bestämde förra året att jag skulle med så har vart på g ett bra tag :] Ses vi där? ;]

Nej ni, nu ska jag ta och höja musiken lite och sen fixa & trixa i photoshop en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0