God Morgon :D

image212Hade satt klockan på 10 men sov visst förbi den o.0 Kom nyligen upp .__. Men en bra sak: Jag har nya Bleach avsnittet nere redan, JIPPI !! :D Och det kommer vara massa massa Grimmjow och Ulqouria enligt namnet :* Massa dreggel xD
Så jag ska fixa te, prata lite med pappa som kom hem väldigt tidigt ifrån jobbet hehe ;] Och sen är det Bleach time !! :D Ja, jag är fullkomligt onormal när det gäller den anime serien, haha ;]
Imorgon så får man förhoppningsvis se nytt Smallivlle avsnitt också, tihi. Supernatural däremot måste jag vänta med tills april :(

Vi får se vad som händer mer idag, syrran och Peter kommer hit och äter middag ikväll :] Syrran ska klippa mamma hehe, kanske jag se om hon vill klippa mig med (?) o.0 Vi får se, haha. Jag vill mest färga mitt hår just nu ._. Det ser så sunkigt ut :'(

Blir nog photoshop sen...några tips om vem man kan ha som offer och göra blend av ? ;]

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, du har en bild på Spike på din blogg! Jag gillar dig redan.... Vad gäller Supernatural så ligger jag efter USA-sändningen men håller på att se ikapp. Idag ska jag börja se s3, det ska bli underbart!

2008-03-20 @ 12:24:50
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0