God Natt.

Det blev delar av Supernatural & Smallville avsnitt istället för Sweeney Tood.
Funkade prima ballerina det också o.0

Just nu är jag så uttråkad att jag funderar på att sova...vilket kommer gå rumpa för jag är även väldigt hyperaktiv just nu xD Så lär väl sluta med att jag hoppar i sängen eller nåt ._. Det är faktiskt kul att hoppa i sängen, man flyger till och med högre nu än vad man gjorde som barn o.0

Men ska kolla läget med Zeus först, se om jag kan få i honom något mer.

Natti Natti om jag kan somna.
Annars så hörs vi senare, hehe ;]

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe.. jo nog visste jag om stortån... vet om det flesta märkliga fetischerna och besitter de flesta märkliga fetischerna också ;)

haha

okej, ökenråtta.. varför kallar ni dom gerbil.. det är ju som att kalla människa för homo sapiens.. lite krånglgt ;)

2008-03-24 @ 00:44:09
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hmmm, men gerbil låter som en arg kossa eller en liten svamp ju.. elakt mot ökenråttan, som låter som en ökenråtta...

2008-03-24 @ 10:23:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0