Hallå :]

image156Sitter inne på arbetsförmedlingen och väntar på min tur, tog med mig laptopen utifall det skulle bli lång vänte tid.
Har vart här sedan ca 9.00, tänkte är man en timme innan kundservice öppnar lär man få komma in snabbt, dock var det fler som hade tänkt i den banan, haha :/
Vi får se om jag kommer in eller om jag ger upp, beror på hur länge jag får sitta. 1-2 timmar till klarar jag i varje fall.
Sitter just nu och dricker kaffe för att bli lite piggare, köpte även en baguette på vägen hit om hungern tittar fram :)

Köpte en tunika/klänning igår på Ginatricot, funderar på att köpa en till i annan färg/mönster på vägen hem, dom kostar bara 149 kr o.0 Ska lägga upp bild när jag kommer hem sen, när det nu blir :]
Köpte även ett par lila leggings ifrån H&M i en väldigt härlig lila färg som jag har på mig, hehe. 30 kr, billigt och bra.

Kan knappt fatta att det är vår ute !! Det är ju så skönt nu när man har vant sig vid att ha solen i ögonen :*
Längtar ännu mer till sommarn, då man slipper ha på sig jackan eller tröja, är så skönt att bara ta en skogspromenad en bra sommardag ute vid sommarstället, saknar Hånö lite faktiskt...kan inte fatta att det är våran 14:de sommar där ute o.0 Det är mer än halva mitt liv, haha. Bra ställe att växa upp med, mysigt och trevligt.
Alla ser efter alla och pratar med alla, gemenskapen är underbar nu när man tänker efter.
Fast har inte varit där så mycket de senaste 2-3 åren, men blir ändring på det i sommar ;]

Nej ni, nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Vi hörs senare !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0